jul afton

Hej bloggen tuvär så har jag inte skrivit
not om jul afton men nu så
ska jag göra det.
Det burjade med att jag och min familj åkte till
mormor och morfar för att där skulle vi fyra jul afton
och sen tittade vi på Kalle Anka och pappa och mamma
och mormor stog och jorde mat i köket och jorde julmat.
Men jag har glömt och berätta hur monga vi var och
villka vi va jo vi var jag mormor morfar mamma pappa
min syra Elvira moster min mosters man jag vet inte vad det kallas
och min storebror Sebastian och hans tjtej Linn och två av mina kussiner.
Sen komm jul Tommten och jag ska beretta ALT jag fick.
Jag fick en tröja med fansar och en moronrock och strumpor i sama tyg
och jag fick uggs och jag fick penor MONGAAAAAAAAA!:)Och jag fick
en moxie girls och så att man kunde leka med sand och så fick jag
en ROSA tugumi maskin ochtvå böcker och pengar och så fick jag ROSA
hörlurar.




OCH................................................................Rosa kamera!!!!!!!!!!:)

Kommentarer
♥ Skrivet av: Mormor

Du fick mycket fina julklappar. Vad roligt att du

var nöjd, med det du fick,och att vi fick vara tillsammans hela familjen.Du har ju haft ont i halsen,du får krya på dig.

2010-01-04 @ 10:16:32
♥ Skrivet av: ThildaI

Jaa det roligaste var ju att vara tillsammans hela släkten! :-)

2010-01-29 @ 17:42:20
♥ URL/Blogg: http://thildai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0