trött

Hej allihopa!
är jätte trött för jag hade dans tävling igår.
ni ser säkert det där uppe. Den bilden som
tillhör rubriken mitt första inlägg.
som ni ser så har jag 2 pokaler i handen
för att jag kom TVÅA i par och jag kom ETTA!!!!!!!! i singel.
Men nu ska jag berätta hur en tävling går till aso för dom som inte vet.
Det är så här att det är en tävling och som typ alla vet är att
dom har pokaler. Men först dansar man som alla vet men på slutet så
är det pris utdelning å då händer det...
dom ropar upp min siffra 37 aso jag börja darra JAG KOM ETTA!!!!!!!!!!!!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



JAG ÄR TYP INTE TRÖTT LÄNGRE<3<3<3<3<<3 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0