Hela hela långa julhelgen!

Hej bloggen! Det var länge länge sen;D. I jul har jag haft det jätte, jätte mysigt har ni det?
Jag har lite bilder faktist som jag gärna vill visa:) för det var så himla länge sen jag la in bilder
på min blogg. På julaftons morgonen fick jag leta efter ett packet då fick jag ett Wii spel simanimals
det var kul att spela. Sen så kom farfar och min låtssas farmor då fick jag ett packet till fast det var
vid lunch:D Och 500 kr och en choklad sak det var också en bra pressent:). Sen kom alla jäster
och när jag säger jäster menar jag mormor,morfar,kusiner,morster,Per,Camilla och så!<3
Sen på juldagen kom familjen Häggqvist det var jätte kul vi gick ut och åt i stan på en italensk restaurang
som heter Ciao Ciao lite roligt namn hehe!<3;D<3



Peter,Felicia,Jag/Thilda                                             Nancy,mamma/Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0