Juliaaaaa kuuuuusse!!!xD

Hej bloggen! Idag är det Fredag och min kusin Julia ska komma hit och sova över! Roligt ska det bli!!<333
Vi ska äta tacos och vara ute i snönn och göra lite annat:). Men innan det ska jag ha privat lektion elr
jag och min par-kompis i dans Linnea heter hon vi ska ha det i par disco rooooligt:D.
Och imorgon ska jag och min stora-syster baka en liten kaka nej men vi ska baka pepparkakor
och snickers mumms filli babba heheh!<3333 :D
                                                                               Min stora systers blogg!<3:):
                                                                               www.lillvalpen.blogg.se
                                            Hejdå!<333333
en fråga bara?
vill ni ha veckans grej elr inte?<3
kommentera och säg baye baye lingon dajjj!<333:D:)

Kommentarer
♥ Skrivet av: Felicia

baye baye lingon dajj?

2010-12-29 @ 21:02:37
♥ Skrivet av: Thilda<3<3<3

Jag vet hehe hittade bara på nåt!:D men vem e du?<3

2010-12-31 @ 13:49:57
♥ URL/Blogg: http://thildai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0