Linnea,avslutning på skolan och ditt o datt!:D

Hej bloggen, idag har jag varit hemma hos en kompis Linnea heter
hon, hon har en jätte söt lille bror som e jätte liten Viggo. Han e
jätte jätte söt!:)<3<3<3<3<3 Men i alla fall så imorn e det avslutning
på skolan vi ska ta med sälskaps spel o fika! jätte kul ska det bli hihi!<3
Vi ska ta med oss tjuv och polis. oki men imorn så kanske jag inte kan blogga
för jag ska med mamma till jobbet o min kompis ska med så vi får se men hejdå
och så önskar jag er alla bloggläsare en riktig stor jul kram och nytt år kram
från miiiig!<3<3<3 HEJDÅ!!!<3333333

Kommentarer
♥ Skrivet av: Pannan

hihi, mm visst var avslutningen bra!! vi ses väll snart Thildis en stor kram frán din gallna lilla Panna <3

2011-01-06 @ 15:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0