Hejsan<3

Hej<3 Skulle bara säga att jag har börjat blogga igen<3
Det är ju sommarlov så jag har mycket mer tid än innan..,..<3 men,men,
igår så firade jag pappa har fyllde 40 grattis pappa i efterskott<3
Jag och min kusin Ida var på ztatus och köpte en skjorta till honom :p
Han blev jätte glad men vi köpte en large och den var för stor så vi ska byta den imorn till
en medium. :) Igår gav jag också mamma en morsdag present och hon fick några stora
hårspennen med svarta blommor på, som hon tyckte om :)  . Och det roliga var att hon hade skrivit ner på lappen att hon skulle köpa det när hon var på affären men så glömde hon och då köpte jag det till henne fast jag inte visste att hon ville ha sånna :p  . Och jag måste bara berätta för er varför det står massor av godnatt inlägg nedanför haha!<3 ;D Det var för att jag blev arg för att datan var seg så jag klickade på spara & publicera hihi knasigt<3 ;)
Idag ska iallafall jag skriva på facebook att jag har börjat blogga again ;D + att jag och elvira ( storasyster ) ska göra om min designe!! :D Kan se den framför mejj<3 Hejdå alla sötnosar ska blogga imorgon också <3byebye<3

Kommentarer
♥ Skrivet av: Ida

Hejsan Thilda! kul att du börjar blogga igen..<3

hihi :D ses snart igen<3

2011-06-05 @ 10:53:53
♥ Skrivet av: Ida

Hejsan Thilda, kul att du börjar att blogga igen ... :D <3

vi hade grymt kul ! :D

puss och kram<3

// din kusse :)

2011-06-05 @ 10:55:40
♥ Skrivet av: Jossan från din gamla grupp <33

Grym blogg du har skiitsnygg!

Har det bra sötiz :/

Jossi

2011-06-05 @ 13:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0