Skolavslutning & länkar :)

Hejsan Hoppsan!<3 Idag har jag , mamma och pappa vart i stan och tittat på skolavslutnings kläder! :)
Vi hittade en klänning som var jääätte fin och sen så åkte vi till Bromma Blox och köpte ett par fina skor! :p
Det var jääätte kul så tack mamma och pappa! ;) <3 Min kusin Ida har fått en blogg och den heter: Idaaasbasta.blogg.se så jag länkar den för att hon är snäll och bäst<3333 Hon ska följa med till Italien också!! Juste jag kanske inte har berättat att vi ska åka till Italien på Lördag! :) Vi ska faktsiskt åka dagen efter skolavslutningen!!! Hahah kul vah? ;D <3 Men jag tänkte bara berätta också att elvira kunde inte göra om designen igår så vi får se när detb blir<3. :) Ska också passa på att säga att jag älskar att ni läser min blogg!!! Ni är bäääst!!!<3333 :) :) :) :) Det var idag så jag ska kanske gå och bada nu byebye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0